FØLGERE

Sunday, July 8, 2012

Ute pusekatt.

Hei dere.

I dag har jeg nesten ikke sett Baldrian for vi har nemlig vært på kjøretur å vi kom hjem ganske sent. Jeg og Ståle satt ute å leka med kattepusen før vi dro på tur så jeg har noen få bilder av han som jeg tenkte å dele med dere nå i kveld.



Fine kattepus bilder ikke sant? Tenk at jeg faktisk bruker mobilen som kamera. I løpet av to uker skal jeg da ha fått et skikkelig speilrefleks kamera så da blir bildene mye bedre enn dette.

Baldrian&Tone-Lise.

2 comments:

  1. I love this blog so much! Followed you
    Make sure you also check out my blog and follow me back

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    much love,

    John Setrodipo

    ReplyDelete
  2. lovely bog <3
    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin

    ReplyDelete