FØLGERE

Monday, June 18, 2012

Fint i sola.

God kveld folkens.

 Jada, vi vet at det er en stund siden sist gang vi skrev noe her. To hele dager siden vår siste innlegg. Jeg skrev på twitter at dere som leser denne Baldrian bloggen måtte finne dere i at det ikke kom noe innlegg i denne helga, grunnen til det var ganske enkelt at jeg har vært borte og ikke hatt mulighet til å skrive noe. I tillegg til at jeg har vært borte så har jeg vært utrolig sliten, trengte å slappe av med en helg med flyshow. Jeg tok noen bilder av pusen min på lørdagen siden det var så godt vær, vi lå ute å stekte oss. Baldrian elsker sol, men det kan bli for mye for selv en liten pusekatt.




Det var alt for denne gangen, vi sees nok i morgen tror jeg. Jeg gidder ikke å love at vi skal skrive å legge ut bilder hver dag, for vi vet alle at det går ikke an å gjøre.

-Hvilket bilde likte du best?
-Hva har katten din gjor i helgen?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment