FØLGERE

Monday, June 4, 2012

My Beautiful Little Angle.

Hei.

I dag har været vært kjempe fint, nok fint til at pusen min har vært ute i hele dag. Jeg fant han nå nettopp på soverommet til mamma å pappa, hvor han lå oppå et bord. Jeg regner med at han har lagt seg der fordi han er trøtt og sliten, det blir nok ikke lenge til før han skal ut på kattepus jobb igjen. Gråpus holder seg i nærheten av husene, hvem som eier henne vet vi ingenting om. Søt og koselig er hun i værtfall. Baldrian liker henne visst veldig godt, det gjør jeg også. Jeg er bare litt redd for at Baldrian skal lage små kopier. Bildene jeg har til dere i dag syns jeg er kjempe søte og det tror jeg dere også syns.



Nå er han faktisk ute, så jeg skal egentlig ordne til alt sammen å ta det på rommet mitt, så skal jeg sette meg ned til å lese om stjerner og deretter skal jeg øve litt til min siste framføring i norsk dette året. Baldrian kommer helt sikkert til å hjelpe meg.

-Hvilket bilde likte du best?
-Blir katten din trøtt av å være ute på vift lenge?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment