FØLGERE

Saturday, June 2, 2012

Min kjære pus!

Hei dere.

Enderlig er været faktisk fint, det har vært mulig å være ute i bare short og topp, og kjole også. Baldrian har vært inne stort sett hele dagen, det har vært veldig varmt for han. Han la seg under bordet i stua,  jeg som så klart så på det som vondt å ligge rett på gulvet, måtte løpe å hente senga hans. Da ble han fornøyd å han ble liggende der i mange timer. Nå er han ute å jeg regner sterkt med at han vil holde seg ute en god stund, siden det er litt kjøligere for han. Ståle skal også ha han i kveld og det er ganske bra, jeg får sove godt når jeg har fri i et par dager. Bildene jeg har til dere er kjempe søte, tror dere vil like de veldig godt.
Jeg skal være oppe lenge i kveld å se film å spise popcorn fordi i dag er jeg litt usunn desverre. Dere får ha en god og fin dag videre, vi sees i morgen.

-Hvilket bilde likte du best?
-Liker katten din varme?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment