FØLGERE

Thursday, April 12, 2012

Baldrian Pusekatt.

Hei alle sammen.

Peise ny blogg er nå oppe. Denne bloggen er på norsk og handler bare om Baldrian. Baldrian er min pusekatt som jeg fikk av min onkel, mormor og morfar. Han kom hjem til meg 4.12.2011. Han er nesten helt svart, har litt brun farge i pelsen og noen få hvite hår på kroppen. Han er en søt og nydelig liten røver som kommer til å bli en kjempe stor og nydelig røver. Her kommer jeg til å fokusere bare på Baldrian, legger ut bilder og videoer av han. For å komme igang med denne Baldrian bloggen tenkte jeg å slenge ut kjempe mange bilder av han. Bildene jeg legger ut i dag er fra første dag og helt fram til i dag.
Dette er alle bildene dere får nå, jeg er klar over at det er veldig mange bilder, men det får bare være, han er så nydelig å se på så det er fint med mange bilder. Det kommer noen nye bilder av han her i morgen også. Tenkte å legge ut hvertfall ett bilde hver dag! Det hadde vært rått å fått det til. Håper dere liker den nye bloggen å hvis du vil kan du følge bloggen min med GFC noe som vil gjøre meg og Baldiran glad. Du kan også følge meg på Twitter. Det hadde vært veldig fint det også!

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment