FØLGERE

Friday, April 27, 2012

Photoshoot med pusekatten.

Hei folkens.

Idag har vi vært inne stort sett hele dagen fordi det har vært så kaldt. Baldrian ville så gjerne gå ut, men da jeg åpna døra snudde han med en gang. Han gikk å la seg ned i stua under et bord. Han lå så fint til rette der så jeg løp opp å fant frem kameraet slik at jeg kunne få tatt bilder av pusekatten min. Bildene jeg har til dere i dag er ganske søte og fine, dere ser godt hvor mye han vekser for hver dag som går.















Han er nusselig, sant? Han har vært ute nå ikveld, Ståle gikk for å få han inn, da han kom inn sa han til meg at han så Baldrian sammen med en annen katt, og det var visst litt pusekatt kjærlighet inn i bildet. Ingenting er helt sikkert i dette tilfellet. Det er nå litt gøy å høre om dette her da. Baldrian sover inne hos Ståle i kveld siden jeg trenger å få sove uten å bli vekt opp annen hver time. Det er nå uansett litt koselig da. Dere får ha en god natt og drøm søtt.

-Hva syns du om bildene?
-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

2 comments: