FØLGERE

Wednesday, April 25, 2012

Luringen!

Hei.

Da har jeg og Baldrian gått å lagt oss, vi er begge slitne og trøtte etter en litt rar og slitsom dag. Baldrian har vært alene hjemme mens jeg var på skolen. Tok han med ut når jeg kom hjem sånn at han skulle få lufta seg og for at han skulle få løpe så mye han bare ville. Han har løpt rundt ganske mye i kveld og er nå veldig sliten og trøtt. Fikk tatt noen søte bilder av han da han klarte å snike seg opp på et bord, han gjorde dette fordi han så en flue der, han er så morsom å høre på når han ser fluer eller fugler. Håper at jeg kan klare å få filme dette.
Dette er nok litt lite bilder, men jeg hadde ikke tolmodighet til å vente til han ble rolig slik at jeg kunne få tatt skikkelige bilder. Dere får klare dere med disse i kveld.

-Hvilket bilde likte du best? 

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment