FØLGERE

Sunday, April 29, 2012

Tur pus!

Hei dere.

Nå skal jeg og Baldrian pusen min legge oss å sove, han ligger oppe teppet å ser søt ut, han er så trøtt å sliten. I dag har han vært ute kjempe lenge og helt alene også, han var nemlig på tur i skogen å jobba. Da han kom hjem igjen la han seg under bordet i kjøkkenet så jeg fikk tatt noen få søte bilder av han der han lå. Skal få tatt flere ute bilder av han i morgen dersom det blir godt nok vær til å ta bilder med kameraet, jeg håper det blir godt nok vær. Pusen min liker jo ikke vann så veldig godt så jeg får i det minste håpe at det ikke regner i morgen. Han er så kosen av seg nå, jeg ligger med hodet oppå han å han maler å koser som vanlig. Pusen min er herlig.
Nå må jeg beklage at jeg er litt sent ute med dette innlegget, trodde jeg skulle klare å få det ferdig før kl 00:00, men det får bare være, dere tilgir meg når dere ser de søte bildene, ikke sant? Klarte det!

Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

2 comments:

  1. Blog is beautiful, I love this blog, nice pictures of all, I will follow this blog (follow) 2, I beg you also follow my blog for friends awaited follow back, waiting for comments and suport, do not forget okay, thank you friend

    ReplyDelete