FØLGERE

Wednesday, April 18, 2012

Han er fantastisk god og snill!

Hei dere.

Nå ligger vi i senga, skal sove ganske straks, men så har jeg jo sagt at jeg skal prøve å få skrevet her hver kveld, så i dag tenkte jeg å legge ut bildene jeg tok i dag tidlig, han lå å sov i sofaen. Han er en fantastisk god og snill pusekatt, lagde så mange god lyder der han lå. Hver gang jeg snakker til han, svarer han med en god lyd, vanskelig å beskrive denne lyden, må nesten bare filmen sånn at dere får høre når han prater. I dag har han vært ute veldig lenge alene, reven gikk rett fordi uten å se på han. Når han var ute så var han visst en stor røver, noe han alltid er. Jeg velger å legge ut disse bildene av Baldrian fordi jeg syntes de var alt for fine til å ikke dele dem med dere.
Er han ikke nydelig, jo så klart han er nydelig, det er jo Baldrian, og Baldrian, ja han er nydelig på innsiden og utsiden. Håper dere nyter kvelden, jeg blir veldig glad dersom du velger å følge bloggen min. Tusen takk til dere som leser denne bloggen også, dere er rå kule.

-Hvilket bilde likte du best?

 Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment