FØLGERE

Saturday, April 21, 2012

For en skatt!

Hei folkens!

I dag har Baldrian pusen min vært ute ganske mye, har løpt rundt å kosa seg i hele dag. Jeg elsker å se at han leker å har det gøy ute, fint å se at han trives hos meg. Han er en herlig pus, for en skatt han er. Jeg har enderlig fått til å overføre bildene fra kameraet til pc'n min så kan heldigvis legge ut bildene jeg tok av han i dag! I dag har han faktisk vært litt tullete av seg, det er bra gøy å se når han får sånn faenskap i seg som gjør at han bare må løpe rundt å være litt tullete. Ingenting galt med han, han er bare leken av seg!
Syns to av bildene her ble kjempe fine, det ene er av poten hans mens det andre er når han ligger i armene mine. Det ble et flott bilde! Jeg håper at jeg kan få tatt flere slike bilder av han, når han er rolig. Blir nok mange av dem når han er kastrert, håper at han ikke blir alt for lat! Hvis dere har katt og den er kastrert så kan dere jo fortelle meg hvordan den er? Lat eller aktiv? Hadde vært greit å vite det.

-Hvilket bilde va finest?
-Hvordan er din katt?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment