FØLGERE

Friday, April 20, 2012

For en likhet!

Hei dere.

I kveld skal Baldrian pusen min sove hos Ståle, sånn at jeg for en gang skyld kan få sove igjennom hele natta. I går natt bet Baldrian i tærne mine når jeg med et uhell stakk bena utenfor dyna. Han klora også litt, så nå har jeg et lite sår under en tå, dette såret klør plagsomt mye. Jeg har tatt mange nye bilder av han iløpet av dagen, men det har seg sånn at jeg får ikke overført bildene til pc'n min, så dere blir nødt til å klare dere med ett bilde av han som ble tatt for noen uker siden. Dette bildet er ganske så fint, med tanke på at man ser likheten mellom han og hans bror som da blir kalt Lisjgutt, også kalt Katei/Kåtei. Det heter Baldrian også, det er hans andre navn. Jeg tenkte at jeg skulle legge ut ett bilde av Baldrian og to av Lisjgutt så dere får se hvor like de er. Lisjgutt er en kastrert mons og er ekstremt stor i forhold til Baldrian, men vi tror at Baldrian kommer til å bli like stor som sin bror.
Ser du likheten mellom dem? Jeg kommer også til å legge ut bilder av hans mor her, Lillemor. Hun er en helt fantastisk katt, hærlig og helt nydelig. Baldrian er også kjempe lik henne. Håper dere har det bra og at dere får en fin og bra helt. God natt til dere alle sammen fra Baldrian og meg.

-Hvilket bilde likte du best? 
-Ser du likheten?  

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment