FØLGERE

Tuesday, April 17, 2012

Hysterisk kattepus!

Hei.

Da er det legge tid for både Baldrian og meg, skal nemlig opp tidlig imorgen. I dag var vi oppe tidlig for å få med oss rettsaken mot Anders Behring Breivik. Jeg trenger ikke å si noe mer om dette, fordi de fleste av oss er fullstendig klar over hva denne mannen har gjort. Jeg har desverre ikke bilder fra i dag, fordi kameraet mitt gir meg ikke lov til å ta bilder eller overføre bilder. Derfor legger jeg ut bilder jeg tok for ikke så lenge siden da vi var ute å gikk tur i skogen, dere vet hvor mye pusen min elsker å være ute i skogen. I dag var han helt hysterisk etter å komme seg ut, hvorfor det vet jeg ikke, men det er noe kattepus greier.
Som dere ser så går han i mine fotspor stort sett hele tiden, regner med han kjenner lukten av meg og vet dermed at det er jeg som har gådd der å følger derfor etter, en annen grunn til at han gjør det er vel kanskje fordi det er lettere for han å gå der hvor det ikke er så mye snø dvs der jeg har gådd. Baldrian er en turkatt, og det er jo kjempe koselig. Håper dere har en fortsatt fin kveld, vi tar kvelden å håper på at morgen dagen blir like fantastisk som denne dagen har vært.

-Hvilket bilde likte du best og hvorfor?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment