FØLGERE

Sunday, April 22, 2012

Jeg fant, jeg fant!

God kveld folkens!

I dag har vi vært borte så og si hele dagen, var på en strand i nærheten med venner. Da jeg og Ståle kom hjem fant vi Baldrian på en helt ny plass, nemlig bak sofaen under vinduet. Sola skinte på han der han lå, så jeg regner med han lå der for å ligge i sola å varme seg. Jeg merker nå at jeg er sent ute med denne posten fordi klokken er nå 00:00 på natta, ouch! Dere får unnskylde meg, jeg er lat idag så jeg regner med at det er grunnen til et sent innlegg. I det minste så vet jeg at dere tilgir meg fordi bildene jeg gir dere i dag er så kjempe søte.
Er han ikke nusselig? Klart han er! Nå skal jeg å Baldrian legge oss til å sove så derfor ønsker vi dere alle en god natt og sov godt!

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment