FØLGERE

Tuesday, April 24, 2012

Photo shoot med pus!

God kveld!

Nå er det ganske sent her å jeg burde jo strengt tatt vært i seng for lenge siden, men jeg har vært så veldig opptatt med lekser og en annen ting jeg har vært veldig opptatt med er den lille photo shoot'n jeg hadde med pusen min idag. Han har vært ute ganske lenge idag, da han kom inn var han så sliten med selv om han var sliten fortsatte han å mjaue fordi han ville ut, Ståle ville ikke la han gå ut siden det uheldigvis var en mår rett utenfor huset i kveld. Han var som sagt veldig sliten, han ble liggende i armene mine å sovna nesten av der han lå, fant ut at det ville vært fint å få tatt mange bilder av han siden han lå så fint til rette for å få fine bilder. Han la seg også framfor ovnen, sikkert for å varme seg regner jeg med, fikk noen fine bilder av han der også.
Det var de bildene jeg hadde å by på i kveld, så får dere sjekke innom i morgen om det har kommet ut flere, han blir alene hjemme imorgen, og det går nok bra for hans del, for min del er det litt verre, siden jeg kommer til å savne pusen min.

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment