FØLGERE

Monday, April 23, 2012

Bråkmakeren min

Hei dere.


Idag har både jeg og Baldrian vært late, ikke gidda å gjort noenting, bare det mest nødvendige, slike dager har vi alle lov til å ha, sant? Vi har vært ute litt også, Baldrian begynte å klattre opp i trærne som står i hagen, han ville ikke hoppe ned selv, men han måtte pent finne seg i å komme seg ned når han selv kom på at han skulle opp. Nå er han faktisk ikke på soverommet mitt fordi han bråkte så utrolig mye igår når vi gikk å la oss, det ble faktisk så ille at mamma måtte ta han med i stua. Han er veldig aktiv, men han trenger jo ikke å være det når vi andre skal sove, mamma sitter oppe å passer på han siden vi tenkte at Baldrian skulle få lov til å være våken kjempe lenge, når han legger seg ned, skal hun ta han med hit. Så får vi alle håpe at han ikke begynner å bråke i natt også! Det er jo litt koselig også, men ikke så veldig når det blir så mye bråk at verken jeg eller andre i huset ikke får sove. Her har dere i værtfall litt bilder av han, av ganske dårlig kvalitet.

Da skal i værtfall jeg legge meg ned til å sove, så får mamma komme inn med Baldrian når hun vil det. Håper dere alle får en fin og rolig natt, så god natt og sov godt!

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment