FØLGERE

Friday, April 13, 2012

Søtingen med tunga ut av munnen!

Hei folkens.

I dag fikk jeg tatt et super søtt bilde av Baldrian. Han lå som vanlig å sov i den herlige stolen sin, jeg gikk bort for å puske han, han mjaua litt å så stakk han tunga ut av munnen, han lå sånn i ca 2-3 minutter. Har sett dette mange ganger før, han gjør dette fordi han glemmer seg av, og fordi han mest sansynlig er trøtt. Det er i værtfall det jeg tror er grunnen til at han gjør det. Eller hva mener dere? Syntes bilde ble så kjempe søtt at jeg bare måtte legge det ut i kveld. Baldrian gjør så hysterisk mange rare ting, så jeg håper på å få tatt bilder av han eller filme han, når han gjør disse rare tingene. Jeg slenger med noen andre søte bilder av han som jeg tok i går kveld da han fant seg en ny plass å sove på, og noen bilder jeg tok da jeg våkna, han satt i vinduet å så på fuglene.
 -Hvilket bilde likte du best?
-Gjør katten eller dyret ditt rare ting?


 Baldrian&Tone-Lise

No comments:

Post a Comment