FØLGERE

Monday, April 30, 2012

ILU!

Hei dere.

Nå har jeg gått å lagt meg, Baldrian sover hos Ståle i kveld siden han ikke skal jobbe imorgen. Først på dagen var det så dårlig vær at verken jeg eller pusen min ville gå ut, vi valgte å holde oss inne. Vi har vært svært late begge to, vi lå fremfor ovnen i stua å bare kosa oss lenge før vi i det hele tatt gatt å løfte opp rumpa å gjøre litt jobbing. Da Ståle kom hjem gikk vi på tur med pusen vår, han gikk kjempe langt å han er så koselig å gå på tur med. Han følger etter i mine fotspor, noe som er kjempe koselig å se på. Han snuser på bakken for å finne ut nøyaktig hvor jeg har tråkket, så går han der. Er det ikke rått? Jeg har tatt ganske mange ute og inne bilder av han idag så jeg tenkte at jeg kunne dele alle sammen med dere nå i kveld.
Baldrian min var visst ganske sliten da han kom inn etter den lange turen vi gikk. Han er en flink tur pus. Det høres ut til at de har gått å lagt seg nå så jeg regner med at jeg også må bare si god natt og sov godt.

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment