FØLGERE

Tuesday, May 1, 2012

Verdens Beste Pusekatt Skatt!

Hei.

Baldrian og jeg har nå gått å lagt oss siden vi uheldigvis må tidlig opp. Jeg vet at Baldrian ikke ser fram til i morgen fordi han blir alene hjemme, når han er alene hjemme spiser han nesten ingenting, han drikker kanskje litt men det er veldig lite. Han gjør dette hver gang jeg ikke er i huset, han nekter å være glad når jeg ikke er der ser det ut til. Jeg skulle ønske så inderlig at jeg kunne få være hjemme hos Baldrian pusen min imorgen, det hadde vært det beste for både han og meg akkurat i morgen. Han har vært ute veldig mye, først gikk jeg og Ståle tur med pusen vår, så gikk vi nå inn, så ble vi liggende i sofaen å kose jeg og Baldrian. Senere på kvelden gikk vi ut igjen, ute fant han seg et nytt gjemme sted. Fikk tatt litt bilder når han var ute. I tillegg fikk jeg tatt så utrolig mange fine bilder når han lå inne framfor ovnen, så i kveld får dere mange bilder både med farger og svart/hvit. Syns alle bildene jeg fikk tatt ble søte og nydelige. Baldrian er verdens beste pusekatt skatt.
Det var alt jeg hadde å by på for denne gang, håper dere likte bildene, takk for at du leser Baldrian bloggen min, det betyr mye for meg. Nå skal jeg og Baldrian sove, sov godt og drøm søtt alle søtinger!

-Hvilket bilde likte du best og hvorfor?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment