FØLGERE

Thursday, May 17, 2012

17.Mai pus!

Hei dere. I dag er det 17.mai, Norges nasjonaldag. Dagen min har vært kjempe fin og helt flott, den beste faktisk på lang tid. Gratulerer med dagen til alle i Norge. Hipp hurra for et fritt og godt land. Baldrian har vært sammen med Ståle i hele dag, han er nå ute å hilser på andre katter ser det ut til, var i værtfall en annen svart katt her, men den hadde hvit hale. Jeg har desverre ikke så mange bilder fra idag, siden jeg har vært borte stort sett hele dagen så dere får nøye dere med de jeg har. Så får vi se om jeg kan klare å få tatt noen andre og bedre bilder til imorgen.
Hvis du ser innom den andre bloggen min i morgen skal dere få se hvordan jeg gikk kledd på 17.mai. Nå skal jeg legge meg etter en lang og hysterisk morsom dag sammen med gode venner.

-Hva gjorde din pus i dag?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment