FØLGERE

Saturday, May 5, 2012

Whops, Ouch!

Hei dere.

Baldrian skal sove hos Ståle ikveld også, noe jeg faktisk er litt glad for siden jeg er både trøtt og sliten etter en lang og veldig slitsom dag. I dag har Baldrian vært ute hele dagen, jagd en humle som ikke ville ha noen ting å gjøre med han så den fløy bare bort. Han har spist så utrolig mange fluer iløpet av dagen, godt for småpuser, det er jo bare proteiner. Ståle sa at Baldrian og en annen katt har hatt en liten kamp i dag, de satt å så på hverandre på litt lang avstand. Han sa at de satt bare der å stirra hverandre rett inn i øynene helt til Baldrian trakk blikket bort, da angrep den andre katten. Det er jo konkurranse, hadde vært det samme hvis jeg og en ulv møtte hverandre i skogen, dersom ulven hadde vært aggressiv og jeg hadde fått blikk kontakt med den, ville den satt seg ned for å holde kontakten, den av oss som ser bort først, har tapt, noe som helt sikkert hadde vært meg, da hadde denne ulven kunne angripe meg fordi jeg var en taper, det går nå greit for det er jeg ikke, men tok bare ett eksempel. Bildene jeg har idag er ikke så bra, men søte er de nå uansett.

Beklager for at jeg har så lite bilder å by på i kveld, jeg lover å ta flere i morgen. Håper dere alle har en fortsatt fin kveld, jeg for min del skal straks ta kvelden, så god natt til dere andre som også skal det.

 -Hvilket bilde likte du best?

 Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment