FØLGERE

Wednesday, May 23, 2012

Monsegutten min!

Hei dere.

Pusen min slapp heldigvis å være hjemme alene i dag. Jeg hater at han må være hjemme alene en hel dag, det er bare ikke rett. Har vært ute med pusen min mye av dagen, det har vært et kjempe fint vær idag, noe vi begge likte men så skal det sies at det var for varmt til en helt svart pusekatt. Tok han med ut nå på kvelden sånn at han skulle få være ute når det er akkurat passelig for svarte katter å være ute. Så idag har jeg litt utebilder til dere.
Baldrian pusen min er nå ute å koser seg, regner med at han kommer inn ganske snart siden det faktisk er leggetid for store og små.Vi håper at været kan bli likte fint imorgen som det har vært i dag, har sola oss mye nemlig. God natt til dere alle.

-Hvilket bilde likte du best?
-Hva gjør katten din når det er varmt?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment