FØLGERE

Sunday, May 13, 2012

Han er så lang og stor.

Hei dere.

Nå er det egentlig leggetid, men det har seg sånn at Baldrian er faktisk ute på pusekatt jobb. Det er godt og fint vær så jeg lot han få gå ut. I dag kom Ståle og Baldrian for å vekke meg, Baldrian la seg oppå teppet, han strekte seg helt ut, når han gjorde dette så jeg faktisk hvor lang og stor han faktisk er. Jeg vet ikke når katter er utvokst, men det går i værtfall fort med Baldrian min. Han vokser for hver dag som går. Jeg ser for meg at dersom dette forsetter så blir han nok kjempe stor, sikkert like stor som sin bror som jeg skal ha delt noen bilder av for ikke så lenge siden. Bildene jeg har til dere i dag er ganske søte og kule, han har vært litt lat idag så jeg fikk tatt noen fine bilder.
Nå er Baldrian inne, å det betyr at vi skal komme oss i seng. Jeg har nemlig vondt i hodet så er nok best å legge seg. God natt alle sammen.

-Hvilket bilde likte du best og hvorfor?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment