FØLGERE

Wednesday, May 30, 2012

Skrive mons.

Hei.

Enderlig hjemme hos min lille pus, vi skal kose oss masse i kveld, for i kveld skal vi nemlig lese mye i en veldig god bok, når vi går å legger oss da. Baldrian har vært alene i dag, mens jeg har hatt skole. Kosepusen min var veldig glad da jeg og Ståle kom hjem, han fikk gå ut å være ute, å kom ikke hjem før kl 9. Nå er han altså ute igjen å jeg regner med at han ikke kommer hjem igjen før i 12 tiden i kveld.  Før vi legger oss til å lese så skal vi nok skrive i dagboka, noe vi gjør hver kveld. Baldrian syns det er kjempe kult å skrive i dagboka, siden han får lov til å leke med blyanet. Ja, så klart det er jeg som skriver, men Baldrian er hjertelig til stedet å hjelper til. Jeg har noen få bilder av en lat katte pus til dere i dag, siden jeg har vært borte hele dagen å ikke fått tid til å ta bilder må dere finne dere i å få disse i kveld. Får ta flere i morgen.
Nå skal jeg se om jeg kan få Baldrian inn, fordi jeg er veldig trøtt så jeg skal nok gå å legge meg om ikke så lenge, god natt til dere andre og sov godt.

-Hvilket bilde likte du best?
-Liker katten din å "hjelpe til" ?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment