FØLGERE

Wednesday, May 2, 2012

Våt liten pusekatt.

Hei dere.

Jeg har gått å lagt meg, venter på at mamma skal komme inn på rommet med Baldrian, han var så leken av seg så vi tenkte at det var best å la han få være oppe i stua en god stund til. Mamma koker også fisk til han nå, det vil han bli så glad for. Han har vært alene hjemme i hele dag, han har nesten ikke rørt maten sin, det er trist da. Det har vært ganske dårlig vær her idag, men fikk litt oppholdsvær også så vi tok med oss pusen vår ut å gikk på tur med han, denne gangen gikk vi litt lengere enn normalt. På tilbake tur ble vi alle sammen kjempe våte, Baldrian var så våt at han ble liggende framfor ovnen for å få tørket pelsen sin. Jeg tulla et pledd rundt han å hold han tett inntil meg for å få han varm og god, det satte han virkelig stor pris på, han elsker at jeg gjør det, han begynner å male med en gang. Fikk tatt noen søte bilder av han når han lå inni pleddet og med det samme han kom inn. Før jeg gir dere bildene, tenkte jeg å nevne at som dere sikkert ser så har jeg nytt design på bloggen, det andre var kjedelig å se på, dette er mye finere og bedre, håper dere liker det. Her får dere bildene av en søt kosepus.

Nå er det legge tid for alle store og små, dere får ha en god natt og sov godt, så snakkes vi imorgen kveld!

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment