FØLGERE

Tuesday, May 29, 2012

Latpus og lesekatt!

Hei dere.

I dag har vi hatt nesa godt planta i matte bøker, lest i flere timer å lært veldig mye, jeg så klart. Baldrian satt ved siden av meg på gulvet å lata seg. Ganske normalt, han er for øyeblikket ute på kjæreste besøk, det er en søt kattepus som vi kaller for Gråpus som vandrer rundt om kring husene å venter på Baldrian. I neste måned skal han nok desverre miste manndommen sin. Når jeg sier det mener jeg at han må bli kastrert. Det er til hans eget beste selv om det blir trist å måtte gjøre det. Jeg og Baldrian skal uansett ha et langt og godt forhold. Vi elsker hverandre å klarer oss ikke uten hverandre. Bildene jeg deler med dere i dag er veldig søte og koselige. Han var så søt når han lå i senga si ved siden av senga mi.
Det var alt for i dag, jeg skal legge meg til å sove å drømme søtt om søte saker. Vi sees i morgen igjen, lover å få tatt mange nye bilder av pusen min til da. God natt og sov godt. Ønsk meg lykke til på prøven i morgen.

-Hvilket bilde likte du best?
-Liker katten din bøker?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment