FØLGERE

Wednesday, May 9, 2012

Sulten mini pus!

Hei dere.

Nå er jeg på tur til å gå å legge meg sammen med Baldrian pusen min, som har vært alene hjemme i hele dag. Kan tenke meg til at det må ha vært veldig kjedelig for han. Når jeg er borte så nekter han også å spise så det er ganske dumt, men jeg setter alltid fram mat sånn at han kan spise hvis han vil. Uansett så fikk jeg nå tatt litt bilder av han nå i kveld, sånn haste bilder fordi jeg ikke har vært hjemme å hatt anledning til å ta finere bilder av han. Jeg lover at jeg skal legge ut flere bilder i morgen, og litt tidligere på dagen også, for nå er det nemlig veldig sent, vi burde jo vært i seng for lenge siden.
Det var alt for i kveld, nå skal i værtfall jeg legge meg til å sove etter en morsom men slitsom dag! God natt og sov godt til dere alle sammen.

-Hvilket bilde likte du best?
-Hva heter katten din?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment