FØLGERE

Thursday, May 10, 2012

Syvsovere!

Hei dere.

Vi har enda ikke kommet oss i seng, fordi vi ikke er så særlig trøtte, eller jeg er den men Baldrian er så absolutt ikke trøtt. Han løper rundt i stua som en tulling, han er nå søt da. Han kom nettopp inn faktisk etter å ha vært ute på pusekatt jobb. Han savner sikkert kjæresten sin, hun er ikke hjemme ser det ut til. Han får klare seg i noen dager uten henne. I dag sov vi begge to helt til halv 12, det var så godt. Det er nemlig ikke ofte vi får lov å sove så lenge ut på dagen fordi noen har en trang til å komme å vekke oss kl 7 eller halv 8 hver morgen. I dag ble det tatt noen bilder av meg og Baldrian puse min så det er de bildene dere får klare dere med i dag. De ble veldig søte å fine.
Det var alt for denne gangen, jeg tenker at jeg skal legge meg nå, så får mamma komme med Baldrian når han har blitt litt roligere, høres ut som en helt ok plan tipper jeg!

-Hvilket bilde likte du?
-Hvilke rare ting gjør pusen din?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment