FØLGERE

Wednesday, May 16, 2012

Kosepus!

Hei. I morgen er det 17.mai, Norges nasjonal dag. Det ser jeg fram til, skal nemlig ha det gøy jeg også, skal nemlig ikke sitte inne å gjemme meg for verden. Idag har Baldrian pusen min vært alene hjemme, Ståle kom kl 05:45 å vekte oss, Baldrian begynte å kose veldig mye å var veldig søt av seg, virket som om at han visste at han skulle være alene. Pappa slapp han visst ut før han dro i dag så han har vært ute ganske lenge. Har noen søte bilder av mini pusen min som faktisk ikke er en mini pus men en kjempe pus. Håper dere liker de bildene jeg har til dere i kveld.

Baldrian er for øyeblikket ute, så jeg har nå tid til å gjøre mye som jeg ikke får gjort når han er inne. Ståle skal uansett ha han inatt så jeg ser virkelig fram til å kunne få en rolig natts søvn. Håper dere alle har en flott dag videre så sees vi i morgen.

-Syns du bildene var søte?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment