FØLGERE

Tuesday, May 15, 2012

Ulydig kattepus!

Hei.

I dag har Baldrian vært ute kjempe lenge, men denne gangen var han ulydig, han kom ikke når vi ropte på han. Han fikk meg til å løpe fram og tilbake flere ganger i skogen. Jeg fikk nok trimma litt ja, for etter hvert ble jeg faktisk sliten av å løpe på forskjellige plasser å se etter han. Etter 4 timer kom han enderlig hjem. Jeg aner ikke hvor han har holdt hus, men det viktige er at han nå er tilbake igjen. I morgen blir han desverre hjemme alene, det er fælt å dra fra han fordi jeg savner han så mye, og jeg vet at når jeg er borte så spiser han ikke, det gjør meg nesten gal. Bildene jeg har til dere i dag er veldig søte så jeg håper dere liker dem.
Det var alt, nå skal jeg gå å få han inn sånn at vi kan legge oss for ja jeg må nok legge meg tidlig siden jeg må opp tidlig.

-Hvilket bilde likte du best?
-Er din pusekatt ulydig?


Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment