FØLGERE

Tuesday, May 8, 2012

Baldrian i barne bursdag!

Hei alle sammen.

Vi ligger nå i senga med dyna nesten over hodet fordi det er kaldt på rommet, varmovnen funker ikke helt som den skal så nå har jeg en diger flaske med varm vann i enden av senga sånn at jeg kan holde meg og Baldrian varm inatt. Vi legger oss tidlig i kveld fordi jeg skal bort i morgen, blir nok borte hele dagen. Baldrian har vært i barne bursdag i dag, han ble liggende i buret sitt fordi han syntes det var litt mye støy, han syntes nok det var veldig spennende siden det var så mange folk til stedet. Han liker unger, fordi det skjer så mye rundt dem så der er jo godt. Jeg har fått den beste pusen som finnes her i verden. Jeg elsker Baldrian, det vil jeg alltid gjøre uansett hva han gjør. Jeg fikk tatt litt bilder av han nå i kveld, for han driver å tuller med det klore stativet som Ståle har kjøpt til han. Syntes det var litt morsomt så jeg tok litt bilder der.
Da skal vi sove, så dere får alle ha en god natt og sov godt!

-Hvilket bilde likte du best? 
-Hva bruket katten din å gjøre? 

 Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment