FØLGERE

Monday, May 28, 2012

Dårlig kattepus vær.

Hei.

Idag har været vært dårlig men også litt fint og bra. Baldrian valgte å holde seg inne, for det første fordi det var så kjempe kaldt, en annen grunn var nok at han hørte en bil som bråkte så mye. Han liker ikke så mye bråk av biler å sånt. Han la seg ned inne i stolen sin, fikk tatt noen søte bilder av han der han lå. Imorgen vet jeg ikke om jeg får tatt noen nye bilder, jeg håper det. Vi må nemlig bruke dagen til å lese til årets siste prøve.
Baldrian er for øyeblikket ute, det er oppholdsvær og det er jammen meg godt. Jeg håper at vi kan få fint vær i morgen for da skal vi sitte ute å lese. Kommer nok til å bruke litt av natta på å lese også for jeg er faktisk ikke trøtt, det er heller ikke Baldrian. Han løper rundt ute som en tulling. God natt til dere som skal sove nå og til dere som enda er oppe, dere får ha en fin kveld videre.

-Hvilket bilde likte du best?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment