FØLGERE

Monday, May 7, 2012

Trollet i esken.

Hei folkens.

Nå er det passende tid for meg å skrive litt om pusen min siden han ligger ved siden av meg å sover. Han har vært veldig rolig idag, sovet ganske så mye. Han har fått sett 11 stk rein idag, som tok seg en tur i hagen vår. Ganske så fine dyr dette, ja! Baldrian ble visst litt overrasket over at det fantes så store skapninger på fire ben. Tror han skal være glad for at han ikke var midt i flokken, han hadde nok blitt flat. I dag har Baldrian funnet en ny plass å legge seg på, nemlig i en eske til et par støvler. Var så morsomt for jeg stod på kjøkkenet å baka sjokolade kake, jeg så bort i stua, å så den lille tassen ligge der, kunne ikke dy meg så jeg sa til Ståle at han var trollet i esken. Koselige lille pusen min, elsker han så mye. Fikk tatt bilder når han lå i esken sin så idag er det de bildene+ litt andre bilder dere får hos meg.
Det var de søte bildene jeg hadde til dere i kveld, imorgen får dere flere for da blir det en kjempe morsom og kul dag.

-Hvilket bilde likte du best?
-Har du katt?
-Hvor gjemmer katten din seg?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment