FØLGERE

Friday, May 18, 2012

Ekstrem lat pus!

Hei.

Nå kjeder vi oss ekstremt mye fordi vi ganske enkelt ikke har noe å gjøre, jeg har nettopp kommet hjem etter å ha vært ute å øvelseskjørt, en venn av meg sa til meg at jeg pleide å være så flink med å kjøre så jeg måtte begynne igjen, da han sa dette fikk jeg litt mer mot til å kjøre mer, så jeg er veldig takknemlig for at han fikk meg til å begynne å kjøre igjen. Baldrian er veldig lat idag, jeg snakker ikke bare om det å være litt lat, men ekstrem lat. Har vært dårlig vær så han har vært inne mye av dagen, så jeg fikk tatt noen søte bilder av pusen min.
Det var det, nå skal jeg jobbe videre med litt andre ting, før jeg skal legge meg å drømme søtt om søte ting. Dere får ha en fortsatt fin kveld så sees vi nok i morgen også.BTW: sjekk vampyr tennene til pusen min.

-Hvilket bilde likte du best?
-Er din pus lat når det regner og er dårlig vær?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment