FØLGERE

Monday, May 14, 2012

Nydelig skatt katt!

Hei dere. Nå har vi egentlig veldig lite å gjøre, siden jeg er ferdig med alle leksene mine kan jeg nå begynne å lese på litt andre ting som er like viktig som lekser, Baldrian er hjertelig til stede når jeg gjør dette, han biter i arkene mine å river i stykker det han får til å rive i stykker. Han har vært veldig rolig i dag fordi han ikke har spist så veldig mye, også har han hatt litt vondt i magen, det har nå gått over for han er ute å løper av seg litt trollskap. Fikk tatt noen søte bilder av han da han lå å lata seg i sofaen, så blir ganske få bilder idag, men det for holde!
Det var alt for i dag, håper dere har en flott og fantastisk kveld videre. Jeg skal lese mer å studere så mye jeg klarer siden det er viktig. Blir neppe så lenge til jeg må legge meg siden jeg pleier å bli trøtt 00:30.

-Hvilket bilde likte du?
-Hva pleier din pus å gjøre?

Baldrian&Tone-Lise.

No comments:

Post a Comment